James Albert Redman
Γεννημένος την 8 Νοεμβρίου 1931 στο Hampstead του Λονδίνου.
Σε μικρή ηλικία μετανάστευσε στη Ροδεσία όπου εκεί άρχισε να ασχολείται με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα.
Ένα πράγμα είχε στο μυαλό του, τις μοτοσυκλέτες.
Συνεργάστηκε με το εργοστάσιο της Honda σαν επίσημος οδηγός το 1960.
Το 1961 κερδίζει τον πρώτο του αγώνα σε grand prix στα 250 cc.
Το 1962 τρέχει διαδοχικά σε 3 κατηγορίες, 125, 250 και 350 cc.
Έρχεται δεύτερος στη κατηγορία των 125 cc και κερδίζει 2 παγκόσμια πρωταθλήματα στις κατηγορίες των 250 και 350 cc.
To 1963 η ιστορία επαναλαμβάνεται κερδίζωντας 2 ακόμη πρωταθλήματα στα 250 και 350 cc.
Το 1964 κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 350 cc και έγινε ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που σε μία ημέρα κέρδισε 3 αγώνες παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Το 1965 συνεχίζει να κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 350 cc .
Το 1966 οδήγησε και στη κατηγορία των 500 cc και ενώ κέρδισε τους 2 πρώτους αγώνες στο τρίτο που έγινε στο Βέλγιο τραυματίστηκε και αποφάσισε να αποσυρθεί από τους αγώνες αφού βέβαια είχε κατακτήσει 6 παγκόσμια πρωταθλήματα , 45 νίκες σε grand prix , 6 νίκες στο isle of man και 4 νίκες στο ulster GP.
Στη Honda ήταν το νούμερο ένα και στην Ιαπωνία τον λάτρευαν.
Τα ίδια αισθήματα είχε και ο ίδιος ο Soichiro Honda.
O ζωντανός θρύλος, έλεγαν.
Τιμήθηκε το 1971 με το βραβείο MBE για τη προσφορά του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Μέχρι σήμερα ασχολείται με τη μοτοσυκλέτα και παρακολουθεί συμμετέχοντας όλα τα κλασικά Show και αγώνες.
Στις 8 νοεμβρίου 2012 ο πρωταθλητής μας ήταν 81 ετών.
H μοτοσυκλέτα που ο παγκόσμιος Redman έκανε τα κατορθώματά του ήταν ένα 6κύλινδρο RC 164, Dohc, 247 cc, 60 hp/18000 και τελική ταχύτητα πάνω από 240 km/h.
.
Ένα πράγμα είχε στο μυαλό του, τις μοτοσυκλέτες.
Συνεργάστηκε με το εργοστάσιο της Honda σαν επίσημος οδηγός το 1960.
Το 1961 κερδίζει τον πρώτο του αγώνα σε grand prix στα 250 cc.
Το 1962 τρέχει διαδοχικά σε 3 κατηγορίες, 125, 250 και 350 cc.
Έρχεται δεύτερος στη κατηγορία των 125 cc και κερδίζει 2 παγκόσμια πρωταθλήματα στις κατηγορίες των 250 και 350 cc.
To 1963 η ιστορία επαναλαμβάνεται κερδίζωντας 2 ακόμη πρωταθλήματα στα 250 και 350 cc.
Το 1964 κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 350 cc και έγινε ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που σε μία ημέρα κέρδισε 3 αγώνες παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Το 1965 συνεχίζει να κερδίζει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 350 cc .
Το 1966 οδήγησε και στη κατηγορία των 500 cc και ενώ κέρδισε τους 2 πρώτους αγώνες στο τρίτο που έγινε στο Βέλγιο τραυματίστηκε και αποφάσισε να αποσυρθεί από τους αγώνες αφού βέβαια είχε κατακτήσει 6 παγκόσμια πρωταθλήματα , 45 νίκες σε grand prix , 6 νίκες στο isle of man και 4 νίκες στο ulster GP.
Στη Honda ήταν το νούμερο ένα και στην Ιαπωνία τον λάτρευαν.
Τα ίδια αισθήματα είχε και ο ίδιος ο Soichiro Honda.
O ζωντανός θρύλος, έλεγαν.
Τιμήθηκε το 1971 με το βραβείο MBE για τη προσφορά του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Μέχρι σήμερα ασχολείται με τη μοτοσυκλέτα και παρακολουθεί συμμετέχοντας όλα τα κλασικά Show και αγώνες.
H μοτοσυκλέτα που ο παγκόσμιος Redman έκανε τα κατορθώματά του ήταν ένα 6κύλινδρο RC 164, Dohc, 247 cc, 60 hp/18000 και τελική ταχύτητα πάνω από 240 km/h.
.