Thomas Edward Phillis
Γεννήθηκε στις 9 Απριλίου του 1934 στο Σιδνει της Αυστραλίας η Πρώτη του εμπειρία με την μοτοσικλέτα ήταν η δουλειά του γιατί όλη την ημέρα γύριζε να μοιράζει γράμματα γύρω από το Σίδνει
Ηταν ο πρώτος αναβάτης που έκανε χρόνο στο Isle of Man με ταχύτητα μεγαλύτερη απο 160 Km την ώρα ,το 1962 αγωνίζεται πάλι με Honda αυτή την φορά σε τέσσερις κατηγορίες στα 50 c.c , στα 125 c.c , στα 250 c.c και στα 350 c.c .
.
Το 1952 ο Tom Phillis κλήθηκε για έξι μήνες να υπηρετήση στη Βασιλική Αυστραλιανή Πολεμική Αεροπορία .
Το 1954 ο Tom Fhillis παντρεύτηκε την Μpetty είχε φοβερό χιούμορ και είχε αποκτήσει την φήμη του μόνιμα καθυστερημένου μια από τις πολλές περιπτώσεις ήταν το 1958 που άργησε να φτάσει στο Γερμανικό Grant Prix και δεν τον άφησαν να αγωνιστεί .
Με την βοήθεια του πατέρα του άρχισε να αγωνίζεται στα τοπικά πρωταθλήματα ,το 1958 ο Tom Fillis και η Mpetty πούλησαν τα πάντα και μετακόμισαν στην Ευρώπη όπου ασχολήθηκε με τους αγώνες σε μεγάλο βαθμό καταφέρνοντας πολύ σπουδαία αποτελέσματα .
Το 1959 επιλέχθηκε από το Auto Cycle Council της Αυστραλίας σαν ο πιό ελπιδοφόρος αναβάτης και έλαβε επιχορήγηση για να συμμετέχει στο Isle of Man Τ Τ τα αποτελέσματα του ήταν εξαιρετικά
To 1960 έγινε ο πρώτος μη Ιάπωνας αναβάτης που υπέγραψε με την Honda ,την ίδια χρονιά αρχίζει να αγωνίζεται με την Honda σε διάφορους αγώνες κάνοντας εξαιρετικές εμφανίσεις και φέρνοντας εκπληκτικά αποτελέσματα .
Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγωνίζεται στις μικρές κατηγορίες στα 125 c.c και στα 250 c.c αλλά μόνο στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας και στο Ulster Grant Prix της Βορ.Ιρλανδίας μάλιστα στο αγώνα αυτόν έρχεται δεύτερος πίσω από τον Carlos Ubbiali μεγάλο αναβάτη εκείνη την εποχή
Το 1961 είναι η χρονιά του αγωνίζεται με την Honda στα 125 c.c και έχει τα παρακάτω αποτελέσματα, 1ος στο Montjuich της Ισπανίας ,δεν τερματίζει στο Hockenheim της Γερμανίας ,1ος στο Clermont Ferrant της Γαλλίας ,3ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας ,1ος στο Assen της Ολλανδίας ,2ος στο Spa του Βελγίου ,2ος στο Hockenheim της Ανατολίκης Γερμανίας ,3ος στο Ulster Grant Prix της Βορ. Ιρλανδίας ,4ος στη Monza της Ιταλίας ,4ος στο Anterstorp της Σουηδίας ,1ος στο Buenos Aires της Αργεντινής ,στο τέλος της χρονιάς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι πρώτος στην κατηγορία των 125 c.c με 44 βαθμούς και γίνεται ο πρώτος αναβάτης που το κέρδισε με Ιαπωνική Μοτοσυκλέτα .
Την ίδια χρονιά στα 250 c.c έχει και εδώ καλή πορεία με τα παρακάτω αποτελέσματα,2ος στο Montjuich της Ισπανίας ,δεν τερματίζει στο Hockenheim της Γερμανίας , 1ος στο Clermont Ferrand της Γαλλίας ,2ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας ,δεν τερματίζει στο Assen της Ολλανδίας ,2ος στο Spa του Βελγίου ,4ος στο Hockenheim της Ανατολίκης Γερμανίας ,4ος στο Ulster Grant Prix της Βορ.Ιρλανδίας ,3ος στη Monza της Ιταλίας ,6ος στο Anterstrop της Σουηδίας ,1ος στο Buenos Aires της Αργεντινής και εδώ είναι δεύτερος στη κατάταξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος με 38 βαθμούς πίσω από τον Mike Hailwood .
Στα 50 c.c έτρεξε ένα μόνο αγώνα 8ος στην Μontjuich της Ισπανίας .
Στα 125 c.c έτρεξε ένα μόνο αγώνα 3ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας .
Στα 250 c.c έτρεξε , 3ος στη Montjuich της Ισπανίας , 3ος στο Clermont Ferrant της Γαλλίας ,3ος στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας .
Στα 350 c.c έτρεξε στο Isle of Man της Μεγάλης Βρετανίας
Δυστηχώς στις 6 ιουνίου 1962 στην κατηγορία των 350 cc έφυγε από το δρόμο κτυπώντας επάνω σε ένα τοίχο κοντά στο Peel αφήνοντας τη τελευταία του πνοή που αλλού εκεί που ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα , στο Ιsle of man της Μεγαλης Βρετανιας .
Η στάχτη από τη καύση του σκορπίστηκε κατά το μήκος της διαδρομής του Isle of Man TT (Tourist trophy).
Μετά από αυτό το γεγονός ο συμπατριώτης και πολύ καλός φίλος του Gary Hocking αποσύρθηκε από τους αγώνες.
1961-Spanish-Grand-Prix-125cc,-Tom-Phillis
Δυστηχώς στις 6 ιουνίου 1962 στην κατηγορία των 350 cc έφυγε από το δρόμο κτυπώντας επάνω σε ένα τοίχο κοντά στο Peel αφήνοντας τη τελευταία του πνοή που αλλού εκεί που ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα , στο Ιsle of man της Μεγαλης Βρετανιας .
Η στάχτη από τη καύση του σκορπίστηκε κατά το μήκος της διαδρομής του Isle of Man TT (Tourist trophy).
Μετά από αυτό το γεγονός ο συμπατριώτης και πολύ καλός φίλος του Gary Hocking αποσύρθηκε από τους αγώνες.
Eτρεξε 35 αγώνες Grant Prix Κέρδισε 6 νικες
Κατέκτησε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 125 c.c με την Honda το 1961
Πρώτος του αγώνας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 350 c.c στο Isle of Man της Μεγ. Βρετανίας το 1958
Πρώτη του νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 125 c.c στο Montjuich της Ισπανίας το 1961
Τελευταία του νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 250 c.c στο Buenos Aires της Αργεντινής το 1961
Τελευταίος του αγώνας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στη κατηγορία των 350 c.c στις 6 Ιουνίου του 1862 στο αγαπημένο του Isle of Man TT
.