ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

Giacomo Agostini

Γεννήθηκε 16 Ιουνίου το 1942 στην Brescia της Λομβαρδίας στην Ιταλία και μεγάλωσε στο Levere κοντά στο Bergamo .
O Αgostini μεγάλωσε σε μία οικογένεια που οι γονείς του τον αποθάρρυναν να τρέχει στους αγώνες μοτοσυκλετών ,για να αρχίσει όμως να αγωνίζεται χρειαζόταν η υπογραφή από τους γονείς του,έπρεπε λοιπόν να πάρει την υπογραφή του πατέρα του, πήγε σε κάποιο συμβολαιογράφο φίλο του πατέρα του
και του είπε να  εξηγήσει στον πατέρα του ότι πρέπει να τρέξει σε αγώνες ποδηλάτου ,ότι είναι καλό παιδί και πολύ καλό αυτό το άθλημα, μετά από όλα αυτά ο πατέρας του υπέγραψε , έτσι παίρνοντας την υπογραφή του πατέρα του για αγώνες ποδηλάτου, αυτός ξεκίνησε καριέρα για αγώνες μοτοσυκλέτας .
Εκεί στα βόρεια σύνορα της Ιταλίας με την Ελβετία ο νεαρός Giacomo ετοιμάζει τα δόντια του για τους δύο τροχούς έτσι στα 21 του χρόνια έχει γίνει γνωστός αφού κέρδισε το πρωτάθλημα της χώρας του στα 175 c.c το 1963, παράλληλα την ίδια χρονιά εμφανίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 250 c.c σε ένα αγώνα στην Monza της Ιταλίας χωρίς να τερματίσει .
Το  1964  εμφανίζεται  στο παγκόσμιο  πρωτάθλημα στην  κατηγορία  των  250  c.c με Ιταλική εταιρεία αγωνιζόμενος σε δυο  αγώνες  στην Γερμανία και  την Ιταλία και  δεν  αργεί να  δείξει το μεγάλο ταλέντο του .
Αγωνίσθηκε  σχεδόν στο μεγαλύτερο  διάστημα  της  μεγάλης   καριέρας  του με Ιταλικές  μοτοσυκλέτες συνεργαζόμενος  με  τον  Κόμη  Agusta και κατάφερε  τα  πολύ  μεγάλα  και  εκπληκτικά  αποτελέσματα  στο  χώρο  του  παγκοσμίου  πρωταθλήματος .
Με  το Ιαπωνικό  εργοστάσιο της  Yamaha  συνεργάστηκε  για  πρώτη φορά το  1974 και  αγωνίσθηκε σε  δυο κατηγορίες  ταυτόχρονα  στα 350 c.c και στα  500 c.c  αμέσως  από  την  πρώτη  χρονιά κερδίζει τον  πρώτο  του  τίτλο με  την  Ιαπωνική  εταιρεία  στα  350  c.c έχοντας  πέντε  πρώτες  νίκες  στο  Le  Mans της  Γαλλίας , Στην  Imola  της  Ιταλίας , στο  Salzburgring  της  Αυστρίας , στο Assen  της  Ολλανδίας και  στην Opatija της  Γιουγκοσλαβίας .
Στη  μεγάλη  κατηγορία των  500 c.c  δεν  έχει  την  ίδια  τύχη , μόνο δυο  νίκες  στο  Salzburgring  της  Αυστρίας, στο  Assen  της  Ολλανδίας  και  μια δεύτερη  θέση στο  Spa του Βελγίου αυτή είναι  η  συγκομιδή  του  στην  κατηγορία  και η τέταρτη  θέση που  κατέκτησε  στο τέλος της  χρονιάς με  47  βαθμούς  στο  παγκόσμιο  πρωτάθλημα .  
Συνεχίζει  με  την  Yamaha και  την  επόμενη χρονιά το  1975  πάλι σε δυο  κατηγορίες  350 c.c  και 500 c.c . 
Στα  350  c.c έχει  μια  πολύ καλή  χρονιά με  μια όμως μόνο νίκη και  αναλυτικά  τα  παρακάτω  αποτελέσματα είναι  2ος στο Paul Ricard της Γαλλίας 1ος  στη Jarama  της  Ισπανίας , δεν  τερμάτισε στο  Salzburgring της  Αυστρίας , δεν  τερμάτισε στο  Hockenheimring της  Γερμανίας  . 2ος  στην  Imola  της  Ιταλίας , 4ος  στο  Assen  της  Ολλανδίας , 2ος  στην  Imatra  της  Φιλανδίας , δεν τερμάτισε  στο Brno της  Τσεχίας κατακτώντας  την δεύτερη θέση πίσω  από  τον  Johnny  Cecotto  με  59  Βαθμούς  .
Στη  μεγάλη  κατηγορία  των  500 c.c  κερδίζει  τον  δεύτερο  παγκόσμιο  τίτλο  του  με  το  Ιαπωνικό  εργοστάσιο  της  Yamaha με  τα  παρακάτω  αποτελέσματα , 1ος  στο  Raul  Ricard της  Γαλλίας , δεν τερμάτισε στο  Salzburgring της  Αυστρίας ,1ος στην Imola της  Ιταλίας , 1ος  στο Hockenheimring  της  Γερμανίας , 2ος  στο  Assen  της Ολλανδίας , δεν  τερμάτισε  στο Spa του  Βελγίου , δεν τερμάτισε  στο  Anterstorp  της  Σουηδίας , 1ος  στην  Imatra  της  Φιλανδίας , 2ος  στο  Brno  της  Τσεχίας  συγκεντρώνοντας  84  βαθμούς στην  τελική  βαθμολογία . 
Το  1976  ξαναγυρίζει  στην  Ιταλική  Εταιρεία δεν  έχει  όμως  μεγάλες  επιτυχίες  και στις δυο  κατηγορίες  μια  μόνο  νίκη στο  Assen  της  Ολλανδίας στα  350  c.c  και μια  πρώτη  νίκη  στο  Hockenheim  της  Γερμανίας  στα  500  c.c  .
Το  1977  που  είναι  και  η  τελευταία  του  αγωνιστική  χρονιά  βρίσκεται στη  Yamaha στα  350 c.c  και  στα  500 c.c  όπου  τα  αποτελέσματα  του δεν  είναι  καθόλου  εντυπωσιακά  μια  δεύτερη  θέση  στο  Hockenheim  της  Γερμανίας  στα  350 c.c  και  δυο  δεύτερες θέσεις στο  Paul Ricard της Γαλλίας , Brno  της Τσεχίας  και  μια  πέμπτη στην  Imola της  Ιταλίας .
Αγωνίσθηκε σε 223  αγώνες Παγκοσμίου  Πρωταθλήματος και κέρδισε  σε  122 αγώνες
Κατέκτησε  15  Παγκόσμια  Πρωταθλήματα  8 στα  500 c.c  και  7  στα  350  c.c
Πρώτος του  αγώνας  στο  Παγκόσμιο  Πρωτάθλημα  το 1963  στην  Imola της Ιταλίας
Τελευταίος  του  αγώνας στο  Παγκόσμιο  Πρωτάθλημα  το 1977 στο Silverstone της  Μεγάλης  Βρετανίας  .
Πρώτη  του νίκη  του το 1965  στο  Hockenheim της  Γερμανίας 
Τελευταία του νίκη το  1976  στο  Hockenheim της  Γερμανίας